20/4/09

7ª jornada 18/04/209

Aquest dissabte es va disputar a Granollers la setena jornada de la Lliga Cadet 2009. Fins 8 equips es vam trovar a la localitat vallesana per jugar i dels resultats obtinguts, es podem treure les primeres conclusions de com pot finalitzar la temporada regular.
Els Argentona Bocs van guanyar els seus partits i s’asseguren una plaça a la Final Four que es disputara el proxim 23 de maig a Sta. Cristina d’Aro.
Els Barcelona Bufals s’han assegurat la presencia al play-off pero no el pase directe a la Final Four. Tindran que guanyar els dos ultims partits que li quedan i esperar a que els Roda de Barà Trojans punxin.
Els Sta. Cristina Senglars tambe s’han assegurat el pase al Wild Card que es disputara a Barcelona el proxim 9 de maig.
Les dos ultimes plaçes per disputar els playoffs se les jugaran els Igualada Eagles, els Terrassa Reds, els Granollers Grinsen Fenix i amb menys possibilitats els jovenissims Barberà Rookies.
Per ultim els Pioners de L’Hospitalet han finalitzat ultims de la lliga pero tenen un jove equip que ha guanyat molta experiencia de cara a la próxima temporada.
El proxim dissabte a Vilafranca es disputara la 8ª jornada a las 16:30 horas.

7ª jornada 18/04/2009

Este sábado se disputó en Granollers la séptima jornada de la Lliga Cadet 2009. Hasta 8 equipos se dieron cita en la localidad vallesana para jugar. De los resultados obtenidos se pueden sacar las primeras conclusiones de cómo terminara la temporada regular.
Los Argentona Bocs ganaron y se aseguraron así una plaza en la Final Four que se disputara el próximo 23 de mayo en Sta. Cristina d’Aro.
Los Barcelona Búfals se aseguraron la presencia en el play-off pero no el pase directo a la Final Four. Tendrán que ganar sus dos últimos partidos que le quedan y esperar a que los Roda de Barà Trojans pinchen.
Los Sta. Cristina Senglars también se han asegurado el pase al Wild-Card que se disputara en Barcelona el próximo 9 de mayo.
Las dos últimas plazas para disputar el campeonato se las jugaran los Igualada Eagles, los Terrassa Reds, los Granollers Grinsen Fenix y los jovencísimos Barberà Rookies. Los Piones de L’Hospitalet han terminado últimos de la Liga pero tienen un joven equipo que ha ganado experiencia de cara a la próxima temporada.
El próximo sábado, en Vilafranca, se disputara la 8ª jornada a las 16:30 horas.