12/6/09

Previa del All-Star 2009

Aquest diumenge arriba una nova edició del All-Star Cadet amb els millors jugadors de la categoria. Aquest encontre es el punt i final a les competicions d'aquesta temporada i en ell participaran els jugadors mes votats per els entrenadors de la competició.
El equip blau, dirigit per l'entrenador dels Trojans Peter Brugnani, comptara amb jugadors de Trojans, Senglars, Fènix e Igualada Eagles.
Al altre costat, el equip vermell dirigit per Paolo Napoletano entrenador dels Argentona Bocs, estarà conformat per jugadors dels Bocs, Búfals, Reds, Pioners i Rookies.
Les samarretes del partit, dissenyades específicament per aquest esdeveniment, son per els jugadors i serveixen perquè tingui un record del seu pas per aquesta categoria.
Per altra banda els entrenadors de la competició han escollit qui son el millor entrenador principal i millor entrenador assistent de la Lliga 2009 (Votacions que no tenen res a veure amb les de la Nit del Futbol Americà). Aquestes votacions han reflexat el següent resultat:

MILLOR ENTRENADOR: Pere JUNOY, entrenador dels Sta. Cristina Senglars.
Aquest entrenador ha portat als Senglars a les primeres finals de la seva historia.

MILLOR ASSISTENT: Ignasi HERAS, coordinador defensiu dels Barcelona Búfals.
Ignasi es el artífex de la defensa del equip campió de Lliga.

El All-Star tindrà inici a les 16 hores del diumenge al Camp de Montigala, Badalona.

Previa del All-Star 2009

Este domingo llega una nueva edición del All-Star cadete con los mejores jugadores de la categoría. Este encuentro es el punto y final a las competiciones de esta temporada y en el participaran los jugadores mas votados por los entrenadores de la competición.
El equipo azul, dirigido por el entrenador de los Trojans Peter Brugnani, contara entre sus filas con jugadores de Trojans, Senglars, Fénix e Igualada Eagles.
Al otro lado, el equipo rojo dirigido por Paolo Napoletano entrenador de los Argentona Bocs, estará conformado por jugadores de Los Bocs, Búfals, Reds, Pioners y Rookies.
Las camisetas de juego, diseñadas específicamente para este acontecimiento, son para los jugadores y sirven para que tengan un recuerdo de su paso por esta categoría.
Por otro lado, los entrenadores de la competición han escogido quienes son el mejor entrenador principal y mejor entrenador asistente de la Lliga 2009 (Votación que no tiene nada que ver con las de la Nit del Futbol Americà). Estas votaciones han dado el siguiente resultado:

MEJOR ENTRENADOR: Pere JUNOY, entrenador dels Sta. Cristina Senglars.
Ha llevado a los Senglars a las primeras finales de su historia.

MEJOR ASISTENTE: Ignasi HERAS, coordinador defensivo de los Barcelona Búfals.
Ignasi ha dirigido la defensa del equipo campeón de Lliga.

El All-Star tendrá inicio a las 16 horas del domingo en el Campo de Montigala, Badalona.