17/2/09

1ª jornada 15/02/2009

Aquest diumenge es va iniciar la Lliga Catalana Cadet 2009. A Terrassa es vam enfrontar els locals Reds, Rookies, Senglars i Bocs.Alex Meifren, entrenador dels Terrassa Reds, ha sapigut formar un nou equip competitiu. Desprès del pas dels seus jugadors mes forts a una categoria superior ha vist com l'equip es transformava en un grup de petits jugadors, ràpids i hàbils. I es així com juguen ara: buscant l'agilitat d'aquests jugadors amb un playbook basat en passades i jugades d'engany. Aconseguien guanyar a Rookies i posar en seriosos problemes als experimentats Senglars.
En aquesta primera jornada els Bocs arribaven mes en forma que Senglars, son dos clars favorits per el títol, i s'emportaven les dos primeres victòries que els hi dona el primer lloc provisional a la classificació. A més, el MVP de la jornada va ser el seu RB Enric Castillo. Aquest jugador va anotar 51 punts i es col-loca primer a la taula d'anotadors de la Lliga. Excel·lent el joc exhibit per la jove promesa d'Argentona.

Per últim, els Rookies afronten aquesta temporada amb un equip sense experiència però que amb el pas de les jornades segur que donaran mes d'un ensurt.

Aquest dissabte es disputara la segona jornada amb un partit estel-lar: Bufáls - Trojans reeditaran l'última final de copa celebrada el passat desembre. També debutaran Pioners i Fenix. El dissabte, a les 13 hores, al Estadi Joan Serrahima de Montjuich es veurà aquesta interesant jornada.


1ª jornada 15/02/2009

Este domingo dio inicio una nueva edición de la Liga Catalana Cadete. En Terrassa se enfrentaron los locales Reds, Rookies, Senglars y Bocs.
Alex Meifren, entrenador de los Terrassa Reds, ha conseguido formar un nuevo equipo competitivo. Después del paso de sus jugadores más fuertes a una categoría superior ha visto como su equipo se transformaba en un grupo de pequeños jugadores, rápidos y habilidosos. Y es así como juegan ahora: Buscando la agilidad de estos jugadores con un playbook basado en pases y jugadas de engaño. Ganaban a Rookies y ponían en serios problemas, en el mejor partido de la jornada, a los experimentados Senglars.

En esta primera jornada los Bocs llegaban más en forma que Senglars, son dos claros favoritos al título, y se llevaban las dos primeras victorias que les da el primer puesto provisional en la clasificación. El MVP de la jornada era su jugador nº 1 Enric Castillo. Este jugador anoto 51 puntos colocándose primero en la tabla de anotadores de la liga. Excelente el juego exhibido por esta joven promesa de Argentona.

Por último, los Rookies afrontan esta temporada con un equipo sin experiencia pero que con el paso de las jornadas seguro que pondrán en aprietos a todos sus rivales.

Este próximo sábado se disputara la segunda jornada con un partido estelar; Bufáls – Trojans reeditaran la última final de copa celebrada el pasado diciembre. También debutaran Pioners y Fenix. El sábado, a la una de la tarde, en el Estadi Joan Serrahima se vivirá esta interesante jornada.