9/2/09

Comença la lliga!!!

Aquest cap de setmana s'inicia a Terrassa la onzena edició de la Lliga Catalana Cadet. En aquesta ocasió la disputaran nou equips:


Roda de Barà Trojans
Barcelona Búfals
Argentona Bocs
Sta. Cristina d’Aro Senglars
Terrassa Reds
Hospitalet Pioners
Igualada Eagles
Barberà Rookies
Granollers Fenix

A la primera jornada, el diumenge a las cinc de la tarda, jugaran els locals Reds contra Rookies i Senglars. A l'altre camp jugara Bocs contra el rival que en aquell moment no jugui contra Reds.
Una nova lliga que comença amb el interrogant de saber com estaran les plantilles, desprès del pas d'alguns jugadors a la categoria superior, peró que compta, en principi, amb dos clars favorits: Els Trojans i els Búfals. De totes maneres es aviat per fer prediccions, es tindrà que esperar a veure com es desenvolupen les primeres jornades. El que si es segur es que la Final Four es jugara a Sta. Cristina d'Aro, que es gravaran en vídeo i es penjaran a Internet partits de tots els equips i que la temporada finalitzara amb el All-Star dels millors jugadors.

Comienza la liga!!!

Este fin de semana se inicia en Terrassa la onceava edición de la Lliga Catalana Cadet. En esta ocasión la disputaran 9 equipos: Roda de Barà Trojans, Barcelona Búfals, Argentona Bocs, Sta. Cristina d’Aro Senglars, Terrassa Reds, Hospitalet Pioners, Igualada Eagles, Barberà Rookies, Granollers Fenix.
En la primera jornada, el domingo a las 5 de la tarde, jugaran los locales Reds contra Rookies y Senglars. En el otro campo jugara Bocs contra el rival que en ese momento no juegue contra Reds.

Una nueva liga que se abre con los interrogantes de saber cómo estarán las plantillas, después del paso de algunos jugadores a la categoría superior, pero que cuenta, en principio, con dos claros favoritos: Los Trojans y los Búfals. De todas maneras es pronto para hacer predicciones y habrá que esperar a ver cómo se desarrollan las primeras jornadas. Lo que sí se sabe es que la Final Four se disputará a final de mayo en Sta. Cristina d’Aro, que se grabará en vídeo y se colgará en internet a todos los equipos y que la temporada terminara con el All-Star, partido con los mejores jugadores de la competición.