23/2/09

2ª jornada 21/02/2009

El dissabte es va disputar al Estadi Joan Serrahima de Montjuïc la segona jornada de la Lliga Cadet. En el primer partit s'enfrontaven els dos millors equips de la passada Copa, Els Búfals de Barcelona i els Trojans de Roda de Barà. Les expectatives no van defraudar als assistents a aquest partit. Tots dos equips van desenvolupar un joc vistos e intens que no es va decidir fins el xiulet final. Trojans marcava al ultim segon posant el marcador 28 a 27, a favor dels locals Búfals. Quedava per disputar una jugada, el extra de dos punts que els hi podia donar la victorià, però la defensa de Búfals va estar encertada y parava amb contundència aquesta jugada i s'emportaven la victorià.
Al segon partit del mati els Búfals es des-feiant dels Granollers Fènix amb alguns problemes. Els vallesans que tornen a aquesta competició desprès de dos temporades sense participar presentaven un equip ampli i compacte que donara molt de parlar durant la temporada. Els Fènix guanyaríem al altre partit del mati als Pioners de L´Hospitalet per 37 a 13 deixa'm clar que lluitaran per els llocs capdavanters de la classificació.
A l’ultim partit del mati Trojans guanyava als de L'Hospitalet contundentment i marxaven a casa amb una victorià i una derrota.
Com MVP de la jornada va ser escollit el QB dels Búfals Nil Serra. Aquest jugador va liderar al seu equip fent 5 passades de Touchdown i marcant un de carrera. Ben recolzat per els seus companys va demostrar el seu talent.

El pròxim diumenge a Argentona es disputara la tercera jornada on s'enfrontaran els líders de la competició, Búfals i Bocs. En aquest quadrangular també participaran els Pioners i l'equip que faltava per debutar en aquesta lliga, els Igualada Eagles. El diumenge a les cinc de la tarda en el Camp Municipal d'Argentona.



2ª jornada 21/02/2009

El sábado se disputó en el Estadi Joan Serrahima de Montjuïch la segunda jornada de la Lliga Cadet. En el primer partido se enfrentaban los dos mejores equipos de la pasada Copa, los Búfals de Barcelona y los Trojans de Roda de Barà. Estos equipos no defraudaron a los asistentes y desarrollaban un juego vistoso e intenso que no se decidió hasta el pitido final. Trojans marcaba en el último segundo poniendo el marcador 28-27, a favor de los locales Búfals. Quedaba por disputar una jugada, el extra de dos puntos que en caso de convertirlo daría la victoria a los Trojans. Pero la defensa de Búfals paraba con contundencia esta jugada y se llevaba la victoria.

En el segundo partido de la mañana los Búfals se deshacían de los Granollers Fénix con algunos problemas. Los Vállesanos que vuelven a la competición después de dos temporadas sin participar presentaban un equipo amplio y compacto que dará mucho que hablar durante la temporada. Ganarían el otro partido de la mañana a los Pioners de L’Hospitalet por 37 a 13 dejando claro que lucharan por los primeros puestos de la clasificación.
En el último partido de la mañana Trojans ganaba a los del L’Hospitalet contundentemente y se marchaban a casa con una victoria y una derrota.

Como MVP de la jornada fue escogido el QB de Búfals Nil Serra. Este jugador lidero a su equipo con 5 pases de Touchdown y marcando uno de carrera. Bien apoyado por sus compañeros este jugador demostró su talento.

El próximo domingo en Argentona se disputara la tercera jornada donde se enfrentaran los líderes de la competición, Búfals y Bocs. En este cuadrangular también participaran los Pioners y el equipo que faltaba por debutar en la presente liga, los Igualada Eagles. El domingo a las cinco de la tarde en el Camp Municipal de Argentona.