El passat dissabte es va disputar la Final Four de la Lliga Catalana Cadet 2009. En les magnifiques instal-lacions municipals de Sta. Cristina d'Aro es va viure una intensa tarda de bon football. Les semifinals van resultar mes desiguals del esperat. Per un costat els Barcelona Búfals van guanyar per 38 - 12 als Argentona Bocs. Aquest Búfals van imposar un ritme de anotació per drive que els Bocs van mantenir solament en dues ocasions amb touchdowns del seu millor jugador Alex Mancha. Finalment els Búfals es marxaven en el marcador. Destacar la lesió del QB de Búfals, Nil Serra, que va intentar continuar però es va tenir que retirar definitivament per un esguinç de turmell. En aquell moment Vicenç Villegas e Ian Escoda van prendre el comandament del seu equip i ben recolzats per la defense, que no deixava avançar als Bocs, guanyaven el partit plantant-se a la final.
Al altre costat Trojans es desfeia dels locals Senglars amb dificultats. Ningú dels dos equips aconseguia moure la pilota amb fluidesa i les imprecisions van ser constants durant tot el match. Trojans, finalment, va resoldre el partit gracies al seu millor home, Jordi Brugnani, que anotaria els dos TDs del seu equip.
Els partits per el 3er i 4rt lloc i la final es van decidir amb resultats mes ajustats. Bocs i Senglars es disputaven el 3er lloc en un bonic partit. Senglars es posava per davant en el marcador al acabar la primera part per 20 a 13. A la continuació, Bocs donava la volta al marcador guanyant el partit 20 a 26.
Búfals i Trojans es jugaven el títol en un partit emocionant. El esforç físic i el nerviosisme van fer mella en alguns jugadors que van tenir que ser atesos per els serveis mèdics. La defense de Búfals va estar molt seria parant a Jordi Brugnani i el atac va ser comandat per l'Ian Escoda, que marcaria els 3 TDs del seu equip que significarian la victorià. Aquest jugador va rebre el MVP de millor jugador.
Búfals repeteix títol de campió en una lliga que ha sigut molt disputada i en la que es va poder veure jugar als grans jugadors del futur. Per terminar la temporada queda per celebrar la Nit del Futbol Americà, en la que seran premiats els millors jugadors a totes les categories. Pròximament es penjara al bloc cadet els candidats als premis. Per ultim, el partit All-Star amb els millors jugadors, es disputara a Badalona el 14 de juny a les 16:30 hores de la tarda.
Crónica de la Final Four 2009
El pasado sábado se disputó la Final Four de la Lliga Catalana Cadet 2009. En las magnificas instalaciones municipales de Sta. Cristina d’Aro se vivió una tarde intensa de buen football.
Las semifinales resultaron ser más desiguales de lo esperado. Por un lado los Barcelona Búfals ganaban por 38 – 12 a los Argentona Bocs. Búfals impuso un ritmo de anotación por drive que los Bocs solo pudieron mantener por dos veces con touchdowns de su mejor jugador Alex Mancha. Finalmente no pudieron aguantar el ritmo y los Búfals se marchaban en el marcador. Destacar la lesión del QB de Búfals, Nil Serra, que aunque continúo algunas jugadas más finalmente tuvo que abandonar el terreno de juego. En ese momento Vicente Villegas y Nil Escoda tomaron las riendas de su equipo y bien respaldados por la defensa, que no dejaba avanzar a Bocs, ganaban el partido plantándose en la final.
Al otro lado Trojans de deshacía de los locales Senglars con bastantes dificultades. Ninguno de los dos equipos conseguía mover el balón con fluidez y las imprecisiones fueron constantes durante todo el encuentro. Finalmente Trojans resolvía el partido a su favor gracias a su mejor hombre, Jordi Brugnani, que anotaría los dos TD de su equipo.
Los partidos para el 3er y 4º puesto y la final se decidieron con resultados más ajustados.
Bocs y Senglars se disputaban el 3er puesto en un bonito partido. Senglars se ponía por delante en el marcador al terminar la primera parte por 20 – 13. En la continuación Bocs daba la vuelta al marcador ganando el partido 20 - 26.
Búfals y Trojans se jugaban el título en un partido emocionante. El esfuerzo físico y el nerviosismo hicieron mella en algunos jugadores que debieron ser atendidos por los servicios médicos. La defensa de Búfals estuvo muy seria parando a Jordi Brugnani y el ataque fue comandado por Ian Escoda, que marcaría los 3 TD que significarían la victoria de su equipo. Este jugador recibió el MVP de mejor jugador.
Búfals repite titulo de campeón en una liga que ha sido muy disputada y en la que se ha podido ver jugar a los grandes jugadores del futuro. Para terminar la temporada queda por celebrar la Nit del Futbol Americà en la que serán premiados los mejores jugadores. Próximamente se colgara en el blog cadete los candidatos a los premios en esta categoría. Por último, el partido All-Star con los mejores jugadores, se celebrará en Badalona el 14 de junio a las 16:30 de la tarde.